שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/03/2009 | 15:12 | מאת: דנה
שלום, שמי דנה אני בת 15 גובהי הוא 164 ומשקלי 60... בזמן האחרון התחלתי בדיאטה והתפריט הוא כזה : בבוקר סנוויץ של שתי פרוסות לחם אחיד רגיל עם קוטג' 5%,ארוחת צהריים כוס וחצי אורז עם תירס,ביניים -תפוח קטן,ארוחת ערב-פופקורן ואקסל. הייתי רוצה לדעת כמה קלוריות מכיל תפריז זה?
לקריאה נוספת והעמקה
08/03/2009 | 12:59 | מאת: עדי מילר
שלום דנה לא ציינת את כמות הפופקורן שהינך אוכלת ולכן קשה לי לתת הערכה קלורית לתפריט זה, אך אני בהחלט יכולה להגיד לך שהתפריט חסר ברכיבי תזונה מאוד חשובים כמו חלבונים( ביצה, עוף, מוצרי חלב וכו') ושומנים בריאים (שמן זית,טחינה וכו') פירות וירקות. חשוב לי לציין שגיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי