הרזיה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אני בת 40, גובה 1.60 ושוקלת כ- 45 ק"ג. נכון, אני רזה אך עוסקת בפעילות גופנית רבה (כל יום בין 1 שעה ל- 2 שעות) בעיקר ספינינג וריצה. בעבר עשיתי פעילות גופנית מעטה יותר כ- 4 פעמים בשבוע (כ- 45 דקות כל פעם) והיום הרבה יותר. מאז שהגברתי את הפעילות הגופנית העלתי כ- 2 ק"ג ואני מרגישה מנופחת מאוד. כיצד זה יתכן? אני כל כך משתדלת???? ספורט לא אמור להרזות??? זה מתסכל..
לקריאה נוספת והעמקה
שלום ירדנה פעילות גופנית מעלה את מסת השריר מה שמתבטא בעליה במשקל. לאור נתוני משקלך (משקלך נמצא מתחת לטווח התקין המינימלי)הרגשת התסכול והמשאלה להרזות אני מניחה שקיימת בעיה בדימוי גוף ובאכילה, אני ערה למצוקה שלך אך לצערי איני יכולה לעזור לך באמצעות הפורום. אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפנייה לטיפול מתאים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי