דיאטה נכונה לחיזוק שרירי הגןף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/03/2009 | 16:01 | מאת: נינה מ.
אניבת 68 אני סובלת מירידה גדולה במסת השרירים שלי .אני מבקשת תגובה ויעוץ.
לקריאה נוספת והעמקה
08/03/2009 | 10:57 | מאת: עדי מילר
שלום נינה לקראת גיל 70 קיימת ירידה במסת השריר שמתבטאת בירידה במשקל. ההמלצתי היא לבצע פעילות גופנית סדירה ומתונה אשר מונעת במידה מסויימת את איבוד השריר וכמובן גם מונעת מגוון מחלות והכי חשוב משפרת את המצב רוח. לגבי סוג הפעילות אני ממליצה לך לפנות ולשאול את המומחים בפורום "אימון, כושר גופני ותזונה". בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
26/03/2009 | 16:17 | מאת: שרית
שלום רב..אבקש לשאול איזה סוג או אוכל בריא וטוב ומחזק את שרירי הגוף-הפנים,הרגליים והגב.. פירות או ירקות מומלצים??..ובכלל אוכל מסויים?.. תודה רבה..