תאבון
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לפורום הנחמד..., ברצוני לשאול: אני כל שעה רעבה,(אני אוכלת ב9:00 סנדוייץ-2פרוסות לחם מלא + כף גדושה קוטג'+ כוס נס קפה 1/3 כוס חלב, 10:30 גזר גדול, 12:00 ארוחצ"ה- סלט ירקות (מלפפון+עגבניה)+ פחממה (כוס וחצי) + מנת בשר בד"כ עוף, 13:00 כוס נס קפה 1/3 כוס חלב, ב 14:00 תפוח ב 15:00 גזר ב 17:00 3 צנימים + גבינה כלשהי עד 5% 20:00 ביצה , ירקות, פרוסת לחם מלא, כף אבוקדו/טחינה, לפעמים עוגה או מתוק שוקולד או חטיף אנרגיה עד 3 פעמים בשבוע), האם הכמויות שאני אוכלת לא מספיק משביעות, האם התפריט שלי מאוזן, אני בת 31, גובה 1.70 מישקל 55, אני יודעת שהמשקל שלי תקין, אני גם פוקדת את חדר הכושר פעמיים בשבוע לשיעורי עיצוב וחיזוק, למה אני כל הזמן רעבה??
שלום קרן משקלך נמצא קצת מתחת לטווח התקין ומכאן שאני יכולה להסיק שתפריטך אינו עונה לצרכייך ולכן הרעב פוקד אותך כול שעה. אני ממליצה לך לפנות לדיאטנית קלינית למתן ייעוץ והדרכה כיצד להעשיר את התפריט באופן נכון שיענה לצרכייך. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קליחנית בשיטת ד"ר לוי