שאלה לדיאטניות ולרופא
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי השאלה שלי היא אם למשל אני אוכלת 3 חבילות שוקולד ביום (1500 קלוריות) כול הזמן, חוץ מהעובדה שזה לא בריא כלל, האם בגלל שנפח המזון קטן מאוד עד נוזל אפילו (הרי שוקולד נמס בפה במהירות) ההיקפים שלי בגוף יהיו קטנים? זאת מאחר והקיבה תהיה קטנה, לא? אשמח לקבל הסבר ותשובה. תודה ושבת שלום
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רעות ראשית את בהחלט צודקת זה בכלל לא בריא לאכול 3 חבילות שוקולד ביום כתחליף לאכול מזין ואיכותי. אין קשר בין נפח המזון להיקפי הגוף. ירידה במסת שומן ועליה במסת שריר באמצעות תהליך הרזיה ופעילות גופנית הם אלו שמובילים לירידה בהיקפי הגוף. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי