בדיקת דם
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
קיבלתי בבדיקת דם את הערכים הבאים: קראתי באינטרנט שזה קשור לדיאטת אטקינס העניין שאני לא אכלתי יותר מידי שומנים וחלבונים ואכלתי פחמימות אני יכולה רק לציין שיצא לי לאכול ביצה ביום בשלושה ימים לפני הבדיקה וגם בשר אבל גם אכלתי פחמימות כמוכן יום לפני הבדיקה הייתי בצום מ8 בערב והייתי קצת רעבה בבוקר עכשיו החלטתי בלי קשר לאכול פחות פחמימות בשביל דיאטה האם בגלל הבדיקות זה מסוכן לי? Uric Acid 6.89 mg/dL 0-5.7 (.........)* Iron 161.8 ug/dL 37-145 (.........)* Urine analysis ---------------------- Ketones 10 mg/dL בברכה
שלום: עליה בחומצה אורית יכולה להיות קשורה למשקל עודף. ערכי הברזל גבוהים מעט, צריך לראות מהם ערכי הטרנספרין והפריטין על מנת שניתן יהיה להתייחס אליו. קטונים בשתן בהחלט יכולים להופיע למי שצורך דיאטה עשירה בחלבונים ודלת פחמימות. להערכתי דיאטה מאוזנת שמכילה את כל אבות המזון היא עדיפה. בהצלחה ד"ר מצקין