חייבת עזרה דחוף
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, קוראים לי נטע ואני בת 16 גובה 170 והמשקל 80. המצב שלי ממש אבוד, מה שלא ניסיתי, כלום לא הלך. ניסיתי דיאטות עם ספורט תזונה נכונה "זה הכל בראש שלך", "לשתות הרבה לחלק את הארוחות ל4-6 פעמים ביום" שום דבר לא עזר לטווח הארוך. אני מתחילה יורדת 4-5 ק"ג יפה ואחרי זה מעלה הכל וכפול, אני יורדת בצורה נכונה לא מהר מדי אלא עם עזרה של דיאטנית וכלום לא הולך. אני גם לא יכולה להקדיש זמן לעשות ספורט, מכיוון שאני לומדת ואני לי זמן. אני חייבת על פי המחשבונים באתר לרדת 21 ק"ג איך עושים את זה?! אשמח מאוד אם תוכלי לעזור לי. נטע (:
היי, תנסי לרשום למשך שלושה שבועות, כל אבל כל! מה שאת מכניסה לפה. זמן הוא שאלה של סדר עדיפויות עדי
שלום נטע ראשית הקרב אף פעם לא אבוד מראש!!! חשוב לי להדגיש שפעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי