תקועה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/02/2009 | 15:30 | מאת: מיכל
היי, גיל:20 משקל:74 ק"ג ו-200 גרם גובה 1.65
לקריאה נוספת והעמקה
01/03/2009 | 13:34 | מאת: עדי מילר
שלום מיכל ראשית סליחה על העיכוב וכל הכבוד על הירידה במשקל עד כה, בהחלט היישג מרשים!!! עליך לדעת שתהליך הירידה במשקך הינו הדרגתי ואף פעם לא לינארי. בכל דיאטה נעצרת הירידה במשקל בשלב כלשהו. בנקודת התייצבות זו משערים שהגוף מאט את קצב חילוף החומרים ו"מתארגן" כל פעם במשקל החדש. תקופה זו יכולה להימשך ימים בודדים, שבועות ואף חודשים. הבשורה המשמחת היא שמצב מעצבן ומתסכל זה עובר בסופו של דבר. המלצתי היא לא להישבר ולהמשיך בדיאטה ובפעילות הגופנית למרות כל התסכול. חשוב לי להדגיש שאם תמשיכי בדיאטה ובפעילות גופנית הגוף יעשה חטוב ויצמצם היקפיים למרות שעל המאזניים השינוי לא בא לידי ביטוי. ולכן בתקופה זו אני ממליצה לך לבקש מהדיאטנית שלך למדוד לך היקפיים ולהתעודד !!! אגב במידה ואינך מבצעת פע"ג כחלק מתהליך ההרזייה בתקופה זו מאוד מומלץ להתחיל וכמובן להמשיך ולסגל את הפע"ג כחלק משגרת היומיום. בהצלחה רבה ואל ייאוש עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי