השמנת יתר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/02/2009 | 19:33 | מאת: ליאת
שלום רב לכל הרופאים המומחים, אני סובלת מזה כמה שנים קרוב מהשמנת יתר ואני לא מצליחה בכלל לרדת במשקל אני צריכה ייעוץ רפואי
לקריאה נוספת והעמקה
23/02/2009 | 20:36 | מאת: עדי מילר
שלום ליאת לא הרחבת ולכן תשובתי הינה בנוגע לקושי לרדת במשקל... פעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי