לא מסוגלת
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/02/2009 | 18:07 | מאת: הני
חייבת להוריד במשקל לפחות כ10 ק"ג ,אני בת 57 סובלת מסכרת גבולית לחץ דם גבוה וכולסטרול גבוה מאוזנת ע"י תרופות , רוצה מאד להוריד במשקל אל לא מצליחה, בעבר הצלחתי אבל עכשיו אני בתקופה קשה ומאד לחוצה ואוכל בלי סוף בעיקר לחם מה עושים כיצד אפשר להשתלט על האכילה האם יש עצה?
לקריאה נוספת והעמקה
23/02/2009 | 20:29 | מאת: עדי מילר
שלום הני קראתי בעיון את דבריך ואני מתרשמת כי את בהחלט צריכה מסגרת טיפולית שתכלול יעוץ תזונתי, שיכלול תפריט אישי, הכוונה וידע מקצועי בנושא אכילה, פיקוח רפואי בנוגע לבעיות הרפואיות הקיימות וכדי למנוע את הבאות וגם טיפול קוגניטיבי התנהגותי, שיעזור להתגבר על השימוש באוכל כפיתרון לבעיות שאינן קשורות לרעב בהתנהלות היומית שלך.המסגרת תיתן לך את התמיכה והכוח כשכרגע את מרגישה שחסר לך כדי להתחיל בתהליך. במרפאה שלנו טיפלנו בהצלחה במטופלים עם בעיה דומה לשלך. ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 להתרשמות נוספת את מוזמנת לבקר באתר שלנו : www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
28/03/2009 | 10:39 | מאת: הילה
תנסי גם ללכת לקבוצות של אכלנים כפייתיים ראי אתר אינטרנט oa-israel.org בהצלחה ויום נעים