שלום-מה עושה האדוקטיל,כיצד הוא פועל?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
לקריאה נוספת והעמקה
רדוקטיל,סותם תאבון ומונע חשקים למתוקים. הוא ממולץ מאוד
שלום צביה איבר המטרה של הרדוקטיל הינו המוח. הרדוקטיל גורם לעיכוב הספיגה החוזרת של חומרים מסויימים במוח (נוראדרנלין וסרטונין). כתוצאה מעיכוב זה עולה ריכוזם ופעולה זו מובילה לתחושת שובע, מפחיתה באופן משמעותי את צריכת המזון ואת החשק ל"נישנושים" ובנוסף, שומרת על קצב חילוף החומרים ובכך מסייעת לירידה במשקל. התרופה מתאימה לבעלי BMI ברמה של 30 ויותר, או לבעלי BMI של 27 או יותר אך בנוכחות גורמי סיכון כדוגמת הפרעת שומנים בדם או סוכרת סוג 2. ניתן לקבל את התרופה רק במרשם רופא. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי