תפריט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
נשקלתי לפני שבוע ומסתבר שעליתי קילו וחצי..1.56 שוקלת 49 שמרתי על תפריט די מאוזן ועשיתי ספורט למרות שמדי פעם הייתי אוכלת יותר מדי אבל לא האמנתי שעליתי.. עכשיו..בגלל האכזבה מהעלייה במשקל תקף אותי אתמול והיום במיוחד בולמוס נוראיי שפשוט לא הפסקתי לאכול..כל כך כעסתי על עצמי..ו"הרשתי" לעצמי לאכול..כי אמא שלי כל הזמן דואגת להגיד לי ש"אני לא שמנה" וש"כולם אוכלים הרבה..רק לא מספרים" וכאלה..וזה נותן לי מוטיבציה להמשיך לאכול ולחפש את הדברים הכי משמינים וטעימים ולטחון אותם..זאת מין הרגשה לכמה שניות שוואלה אני יכולה לאכול עובדה שאני די רזה(מלבד הבטן הזוועתית..:/).אז הרשתי לעצמי יותר מדי.. והיום אכלתי מה שאני לא אוכלת בשנה.. בבוקר- מלא מלא אבל מלא תותים. ביניים-2 פרוסות ענקיות של חלה עם שניצל.(ועוד בבוקר:/). בצהריים- 2 פרגיות על האש עם כוס וחצי אורז וחצי סיר עדשים(שאחרי זה התחלתי לייבב מעצבים),ועוד המון ירקות . אחרי זה הלכתי לקיוסק החדש והזול שלנו..ומילאתי שקית של ממתקים ..מלא עדשים שוקולדים סוכריות גומי עם סוכר וטופי ומסטיקים מסוכרים והתחלתי לזלול לי בכיף כל הדרך עד הבית..וכשהגעתי רציתי למות..פשוט ככה..התחלתי לבכות ולצרוח."למה אני עושה את זה לעצמי" הרי אני רוצה להיות רזה וחטובה ובריאה..ולא לסבול ולהיות משועבדת לאוכל ולשטויות.. אני יודעת שאולי יש לי קצת בעיות באוכל..קצת הרבה אבל הדיאטנית שלי אמרה לי לנסות ללאכול לפי התפריט רק שלא ממש הולך לי..ויש לי תור אליה רק לעוד חודש וחצי(עומס).. אחרי זה אכלתי מלא ענבים אדומים,קלמנטינה,ועוד פעם אורז ועדשים מהסיר ממש ככה עוד שניה חיסלתי אותו ובכלל לא הייתי רעבה..לא הייתה לי כבר טיפת מקום בבטןן.. ובערב -אכלתי מעדן שוקולד. ואחרי זה עם המשפחה אורז לחמנייה מתוקה ו2 קופסאות מסטיקים של אורביט עכשיו בא לי למותת.. כאילו למה אני עושה את זה לעצמי יש מצב שעליתי מהיום ואתמול קילו או יותר?? אתמול אכלתי יותר גרוע מהיום בלשון המעטהה... אני כבר מיואשת ולא יודעת מה לעשות..יש מצב לעזרה כלשהי פה? השאלה היא מה לעשות מחר??לקזז?לצום?לאכול רגיל?לשמור?לעשות ספורט..בתקווה שלא ירד גשם?
שלום אנא צייני את גילך בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי