שילוב בין תרופות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/02/2009 | 09:25 | מאת: הדס
האם ניתן לקחת גלולות למניעת היריון בשילוב של כדורי הרזייה? (דיאט פור לייף)
לקריאה נוספת והעמקה
17/02/2009 | 16:48 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: על איזה גלולות מדובר ועל איזה כדור הרזייה? במידה ומדובר ברדוקטיל אין כל בעיה לשלב עם גלולות. בברכה ד"ר מצקין