טעם מוזר בפה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
התחלתי לפני כשבוע וחצי דיאטה, בתוספת רדוקטיל ומאז יש לי תחושה מוזרה בפה. כמעין יובש כאילו של צמא למרות שזה לא מצמא וגם מעין תחושה של טעם מר בפה. בתודה מראש, רונה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רונה, אחת מתופעות הלוואי של הרדוקטיל היא יובש בפה, בדיוק כפי שאת חשה. זה קצת לא נעים, אך את יכולה להשתמש בכך והרבות בשתיית מים שיקדם עוד יותר את תהליך ההרזייה. בברכה מוניקה קרן