תפריט
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום! קוראים לי דנה ואני בת 19 משקלי 55 גובה 1.60 אני רוצה להרזות כ-5 קילו, תוכלי לומר לי כמה קלוריות אני צורכת בתפריט זה והאם אני יוכל להרזות איתו צהריים- 4 פרוסות לחם קל+ 2 שניצל תירס לייט (100 קלוריות ליחידה) ערב- 2 פרוסות לחם קל+ 2 כפות גבינה לבנה 5%+ פרוסת גבינה צהובה 5% ובמשך היום 3-4 כוסות נס קפה עם רבע כוס חלב 3% אודה לך אם תעני לי.
שלום דנה התפריט שלך מכיל כ- 600 קלוריות בעוד שההמלצה המינימלית הינה 1200 קלוריות, בנוסף התפריט שלך חסר בשומנים, פירות, מוצרי בשר, ביצים וכו'... חשוב לי לציין שלעודף מוטיבציה בהקשר של צריכת קלוריות יש מחיר לא קטן. למעשה אכילה של מעט מדי קלוריות לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להרוס אותה. הגוף זקוק לאנרגיה זמינה כדי לתפקד בצורה תקינה. כשאנחנו לא מספקים לגוף את האנרגיה שהוא זקוק לה, הוא ינצל מאגרים אחרים בגוף, כמו אנרגיה האגורה ברקמת השריר. ירידה ברקמת השריר גוררת ירידה בהוצאת האנרגיה היומית, שבסופו של דבר תביא להשמנה. את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, תקבלי תפריט מאוזן שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי