משקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/07/2007 | 20:03 | מאת: דידי
שלום, אני בת 50 , 167 - מהו משקל היעד שלי?
23/07/2007 | 08:47 | מאת: מוניקה קרן
שלום דידי, טווח המשקל התקין עפ"י טבלאות ונוסחאות הוא מאוד רחב. במקרה שלך 53-69 ק"ג. בברכה מוניקה קרן