מעוניינת ברדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/02/2009 | 22:52 | מאת: יפית
מעוניינת לרדת במשקל אני בת 33 גובה 170 ס"מ שוקלת 64 ק"ג פעילות גופנית פעמיים בשבוע עד שלוש ולא יורדת במשקל. יש לי בעיה ואני מודעת לה שהיא המתוקים העוגיות והעוגות ללא שליטה. מעונייינת לרדת בערך 6 ק"ג בדרך המהירה והבריאה. אני כרגע גם רוצה להכנס להריון אבל רוצה להוריד מהר לפני כי בהריונות קודמים העלתי בכל הריון (2) 30 ק"ג.אשמח לתשובתך המהירה עם כל הפרטים האפשריים איך ניתן לקבל את התרופה ואילו תופעות לוואי יש לה וגם התייחסות לעניין ההריון. תודה מראש יפית
לקריאה נוספת והעמקה
05/02/2009 | 19:12 | מאת: עדי מילר
שלום יפית התרופה מומלצת למטופלים הסובלים מעודף משקל בערכי BMI ברמה של 30 ויותר, או מטופלים עם ערכי BMI ברמה של 27 או יותר אך בנוכחות גורמי סיכון כדוגמת הפרעה בשומנים בדם או סוכרת מסוג 2. ה- BMI שלך הינו 22.14 כך שאינך נמצאת בקרטריונים לקבלת התרופה. בנוסף, קיים איסור לנטילת התרופה בזמן הריון. כיוון שציינת שלעיתים הינך אוכלת ללא שליטה חשוב לי להדגיש שפעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים כיוון שהדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. את מוזמנת להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית