ממתיק מלאכותי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לגבי השאלה הקודמת שלי רציתי להבין מה נישאר?כלומר איזה ממתיק לא משפיע על רמותהסוכר בדם ואינו מעודד ייצור אינסולין? ובנוסף,רק כדי להבין שקית אחת של אספרטם מייצרת אינסולין כמו מה למשל? כלומר בהשהוואה למשהו אחר נאמר כפית סוכר בתודה אלון
לקריאה נוספת והעמקה
שלום אלון, הממתקים שציינתי אינם גורמים להפרשת אינסולין. אספרטיים אינו מכיל פחמימות ולכן אינו גורם להפרשת אינסולין. בברכה מוניקה קרן