לא יורדת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
עדי שלום אני בת 38 של היסטוריה של דיאטות כסאח, בלומיה,אחרי לידה האחרונה ירדתי כ25 ק"ג בדיאטה של גבינות ירקות 2 תפוחים ביום,אכלתי כמעט כשנתים את אותו התפרט ההיתי אוכלת כ 700 קלוריות ביום , בספטמבר השנה עליתי כ 6 ק"ג כמעט בחודש וחצי בבום אחד גדול,החלטתי את גישת שומרי משקל שאני מאד מאד נהינת לאכול אני צריכה לאכול כ22 נק שלדעתי זה המון.הבעיה היא שאני כמעט חודשים בקבוצה ולא יורדת בגלל שלא ההיתי אוכלת את כמות הנקודות ,כאשר הגיעתי לכמות הנקדות היתה עליה של חצי ק"ג ושוב ירדנו ל20 נק, עשיתי בדיקת בלוטת התריס הכול בסדר, אני שותה עושה הליכה לפחות 3 שעות בשבוע ,אבל המשקל לא זז ונורא מדכא אותי כול שבוע שאני אוכלת לפי הנק+ספורטואין שום תגובה,אני יודעת שצריך זמו לגוף להיתרגל.השאלה האם יש אולי איזה בדיקה אורמונלית ?כמה זמן הגוף יכול להיות בשוק?אולי השיטה לא מתאימה לי ואני צריכה לעשות ת לפי 1200 קלוריות מה לעשות אני מיואשת והקיץ קרב ואין אני רוצה לחזור לדיאטות חריפות אודה על היתחסותך
שלום סיגל לא ציינת את המשקל והגובה שלך. כיוון שציינת שבעברך סבלת מבולמיה הייתי רוצה לדעת האם היום קיימים התקפי זלילה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי