שיטת דר' לוי
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום לכם מבקשת לדעת מהי שיטת דר' לוי ואיך מצטרפים אליה. שמי יוני, אני בת 58, בריאה למעט השמנת יתר, גובהי 165 ואני שוקלת 100ק"ג, אין כמעט דיאטה שלא עשיתי, רזיתי ושמנתי. לפני כ- 4 שנים הפסקתי לעשן, עליתי 23ק"ג ואינני מצליחה להפטר מהם. אני מתעמלת 3 פעמים בשבוע, בעיקר הליכה 5ק"מ ב-50 דקות. נוטלת אלטרוקסין לאיזון תת פעילות בלוטת התריס, עושה בדיקות אחת לשנה והכל מאוזן. אשמח מאד מאד מאד לתשובתכם. יוני
שלום יוני שיטת ד"ר לוי מבוססת על גישה חדשנית המתמודדת לראשונה עם מקור בעיית ההשמנה הראש, ולא רק עם הסימפטומים שלה עודף משקל. השיטה הינה רב מערכתית וכוללת טיפול קוגניטיבי התנהגותי ייחודי (עיקריה הם זיהוי הצרכים הנפשיים המובילים לאכילת יתר, זיהוי שינוי דפוסי חשיבה שגויים הקובעים את אופן חשיבתנו ומתן חלופות התנהגותיות חדשות להתמודדות והשגת שליטה עצמית), טיפול רפואי ותזונתי.את מוזמנת להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il לתאום פגישת ייעוץ חינם במרפאה טלפון 036764880 בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
תודה רבה על ההתיחסות, אני אבדוק באתר כהמלצתך ואתאם פגישה בהמשך.תודה יוני