פעילות גופנית ....
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום ! רציתי לשאול בקשר לפעילות גופנית, לאחרונה אני לא כל כך יצאתי מהבית (כמעט ולא) כתוצאה מכך השמנתי השאלה שלי היא כזאת היות וכרגע בגלל המראה שלי אני די מתביישת לצאת אך אני גם מודעת שככל שאני אמעיט לצאת אני עלולה להשמין יותר ובכלל אני פוגעת בבריאות שלי השאלה שלי האם אני זה אפשרי להתעמל בבית יש לי אופני כושר אז אפשרי לשלב התעמלות עם אופני כושר והתעמלות בבית עם מוזיקה תרגילים וריקוד האם זה יכול לעזור לי לחזור לגיזרה או לרדת קצת על מנת שאני אהיה מסוגלת לצאת ולא להתבייש במראה שלי או שזה לא יעזור כלל ואני חייבת לצאת אני מתכוונת להתעמל בבית רק עד שארזה מעט כך שאהיה מסוגלת להביט בעצמי ולצאת מהבית מבלי להתבייש מפני האנשים שיגידו איך היא השמינה אשמח לקבל תשובה ברורה לשאלתי .
שלום שירי פעילות גופנית הינה תרופת פלא היא מיטיבה עם הבריאות, עוזרת בירידה ובשמירה על משקל תקין ואפילו משפרת את מצב הרוח. כל פעילות גופנית מבורכת החל ממשחק עם ילדים, שטיפת ריצפה, עלייה במדרגות וכמובן גם פעילות ספורטיבית יזומה כמו צעידה, רכיבה על אופניים, עיצוב גוף וכו'. לא משנה היכן מתבצעת הפעילות (בית או חדר כושר) חשוב לאמץ את הפעילות כאורח חיים לכל החיים. ע"י הגברת הפעילות הגופנית היומית נגדיל את בזבוז האנרגיה של הגוף ונעודד שימוש במאגרי שומן , אך יחד עם זאת חשוב לי לציין שחשוב לשלב תזונה מתאימה לצורך ירידה במשקל פעילות גופנית היא פעילות השלמה לתהליך התזונה הנכונה. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי