הרבולייף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
26/01/2009 | 13:57 | מאת: אינה
אותי מאוד משכנעים לנסות דיאטת הרבולייף. אני תמיד הייתי נגד השיטה הזו, מאחר ולדעתי מדובר בשיטת מכירות, בה פחות חשוב מה בדיוק מוכרים, אלא כמה מוכרים. אבל אף פעם לא חשבתי על איכות המוצרים ועל התוצאות והשפעות על הבריאות. עכשיו פגשתי אנשים שצורכים את המוצרים ומשכנעים אותי שהמוצרים הם "רק בריאות", שהגוף שלי זקוק לחלבון מן הצומח והמוצרים של הרבולייך מספקים את החלבון. עוד הם אומרים שללא חלבון מרגישים עייפות חרונית וכו' וכו'. אני באמת תמיד עייפה. שאלתי אותם מדוע לא שמעתי מאף דיאטנית על מוצרי הפלא האלה. השיבו לי שרופאים לא רוצים שאני אקנה את המוצרים ואז כבר לא יהיה לי צורך לבוא אליהם (רופאים) והם יפסידו עבודה. מעניין אותי מה באמת חושבים הרופאים על זה.
לקריאה נוספת והעמקה
27/01/2009 | 14:15 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: הרבלייף הינו מוצר שנמכר כתוסף מזון, מהווה תחליף לארוחה ואני לא ממש מכירה את התכולה שלו. הטעון שרופאים לא ממליצים עליו מכיוון שאז "לא יהיה צורך לבוא אליהם ונפסיד כסף" נראה לי ממש שטות! כלל לא מדובר במוצר בריאות או תרופה, ובטח שלא מוצר פלא. מנסיוני כמטפלת בהשמנה שנים רבות כאשר מאמצים אורח חיים בריא = תזונה מאוזנת ופעילות גופנית ניתן לרדת במשקל ללא קושי. לעיתים קרובות אנו נשאלים בפורום לגבי מוצרים כמו הרבלייף ותוספי מזון למיניהם,אני לא מתנגדת לשימוש בהרבלייף אבל אני ודאי לא ממליצה עליו. זכותך לרכוש ולהתנסות בעצמך. בהצלחה ד"ר מצקין
28/03/2009 | 09:46 | מאת: הילה
האם הרבלייף היא עוד מוצר מתוך אלפים שאת מנסה כדי לרדת במשקל ועוד כל מיני גחמות שונות שניסית? האם את מרגישה חוסר אונים מול האוכל. האם את אוכלת כשאת עצובה/שמחה/עייפה? כנסי בבקשה לאתר של אכלניים כפייתיים יש שם שאלות ובאםאת מרגישה כאכלנית כפייתית בואי לפגישות oa-israel.org את יכולה גם לפנות אלי במייל [email protected] ואתן לך ככל יכולתי תשובות לשאלות נוספות שיש לך. יום נעים