כמות קלוריות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/01/2009 | 13:59 | מאת: דנה
שלום, כמה קלוריות יש בסלט המכיל 8 מלפופנים, 2 עגבניות, 2 פלפלים, כף טחינה וחצי רימון. כמו כן, כמה קלוריות יש בגביע גבינה 3% + 2 פרוסות לחם קל. מהי הצריכה קלוריות היומית עבור אישה בת 25. דנה
לקריאה נוספת והעמקה
25/01/2009 | 19:44 | מאת: עדי מילר
שלום דנה הסלט מכיל כ- 300-350 קק"ל, גביע גבינה3% כ- 200 קק"ל ו-2 פרוסות לחם קל 70-100 קק"ל תלוי בסוג הלחם. צריכה קלוריות יומית תלויה במטרה ירידה במשקל, שמירה או עליה וכמו כן גם באנמנזה תזונתית, היסטוריה של דיאטות, פע"ג וכו' מה שדורש ייעוץ אישי. בכלליות לשם ירידה במשקל מומלץ על כ- 1200-1300 קק"ל ולשם שמירה על המשקל כ-1500-1700 קק"ל שוב מאוד אינדיווידואלי. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי