כמות השמן שהגוף צריך....
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
היי עדי.... רציתי לשאול... כמה כמות שמן צריך אדם לאכול ביום? כמה שמן לשים בתבשילים ובסלט??? אני אוכלת כל יום שתיי סלטים ביום ורציתי לדעת כמה שמן אני צריכה לשים .... תודה רבה...
שלום ענת כמות השומן תלויה בכמות הקלורית הנצרכת ביום. ההמלצה היום עומדת על עד 30% מסך הקלוריות. לאחר חישוב זה מקובל לחשב את מספר מנות השומן הרצויות. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי