נחל לכיש 41/12
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/01/2009 | 11:13 | מאת: יוסי _ט
מחבר: יוסי_ט (לשליחת דואר אלקטרוני) תאריך: 13.1.2009 שעה: 15:26 קישורים ממומנים ד'ר נכבד,שלום רב, אני עברתי ניתוח וופל לפני כ-2.5 שנה ,בגלל גידול בדרכי המרה, כמעט כל שלושה חודשים אני מתאשפז עם כאבים עזים בבטן,בבדיקות דם נראה כי אמיליז מגיע עד 1350 שזה גבוהה מאד.עורכים לי כמה בדיקות. סיטי, צילומים, וכן תרופות דרך הווריד,אני בצום יום או יומים. בנוסף עושים ליבדיקת eus דרך הפה. נ.ב. כרתו לי רואש הלבלב, הוציאו כיס המרה, וחלק מהכיבה. שאלתי ד'ר ,ממה התופעה אם מתזונה או מהניתוח.
לקריאה נוספת והעמקה
20/01/2009 | 16:18 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום: ככל הנראה כאב הבטן אינו שייך לתזונה,על מנת לאשר זאת אני ממליצה שתיתייעץ עם הדיאטנית של מכון הגסטרו בו אתה מטופל. לדעתי עליך להפנות את שאלתך לפורום כרורגים ולא פורום תזונה. בברכת בריאות שלמה ד"ר מצקין