הצילו
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, אני נותחתי ב-26.3.2006 שקלתי 110 ק"ג (גובה 1.55), סבלתי מיתר לחץ דם, סוכר בנורמה הגבוהה בזמן צום, כולסטרול גבוה וטיגלצרידים...כיום אני שוקלת 85 ק"ג רק בחודשים האחרונים הצרתי את הטבעת והחלתי בפעילות גופנית והגעתי למשקל הנ"ל. הלחץ דם מאוזן וגם הסוכר, חוץ משומנים בדם - כרגע אני עם מרץ אבל מאוד מפחדת ומרגישה פחד נורא שאם אני אוכלת שוקולד או משהו אחר אני מרגישה איבוד שליטה ותחושת פחד - אני מאוד מפחדת להתייאש כי יש לי עוד המון לרדת, הקוטר של הטבעת הוא 12 אני סגורה 8.9 ולפעמים אני אוכלת יותר משצריך (לעיתים קרובות). מתוק אני אוכלת הרבה מאוד פחות כי אז אני יכולה להקיא. אני סובלת מחולשה לאחרונה, נשירה מאוד מאוד חזקה מהשיער וזה מלחיץ אותי. היה לי חוסר בb12 והסתדר - כרגע אני חושבת ששוב יש לי חוסר בb12, אנמיה פתחתי מאז הניתוח. רק לאחרונה אני משתדלת לאכול חלבונים, פחמימות ומסתכלת על טבלת השומן, שומן רווי, כולסטרול ומשתדלת פחות וגם מתוקים הרבה מאוד פחות - אבל אני לא יודעת איך לסדר את היום מבחינת תזונה. מה עושים כדי לרדת יותר מהר ופחות לחץ שעוד רגע נשברים כי יש לי עוד דרך ארוכה וקשה לי עם המשקל הגבוה גם בפעולות היומיום וגם וויזואלית, מה אפשר לעשות עם הנשירה האם כדאי לקחת ויטמין כמו מגנזיום או חומצות אמינו? מאז הניתוח בקושי נטלתי ויטמין כלשהו - מה אפשר לעשות? ואיזה בדיקות דם כדאי לעשות על מנת לבדוק חוסרים בגוף? המון המון תודה ומקווה שלא עייפתי לימור
שלום לימור קראתי בעיון את דבריך ולהערכתי את זקוקה למסגרת טיפולית שתכלול ייעוץ תזונתי, שיכלול תפריט אישי, הכוונה וידע מקצועי בנושא אכילה, פיקוח רפואי בנוגע לבעיות הרפואיות הקיימות וכדי למנוע את הבאות וגם טיפול קוגנטיבי התנהגותי, שיעזור להתגבר על רגעי המשבר. במרפאה שלנו טיפלנו בהצלחה במטופלים עם בעיות דומות לשלך. את מוזמנת לבקר באתר שלנו www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי