סוכרזית
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/01/2009 | 12:01 | מאת: שאלונת
אני מעוניינת לדעת האם שימוש ממושך בסוכרזית עלול לגרום נזק לגוף? כמו כן, מהי הכמות המקסימאלית לצריכת סוכרזית ביום.? תודה מראש :]
לקריאה נוספת והעמקה
08/01/2009 | 17:13 | מאת: רוני
+ -
12/01/2009 | 15:09 | מאת: עדי מילר
שלום כידוע קיימים בשווקים סוגים שונים של ממתיקים מלאכותיים. הממתיקים המלאכותיים השונים נבדלים זה מזה במרכיב ההמתקה העיקרי. יש לציין שלכל מרכיב מיוחסות רשימת תופעות לוואי אפשריות כפי שהתגלה בניסויים בבעלי חיים,אך אף מחקר מדעי עדיין לא הוכיח כי קיים סיכון בריאותי לבני אדם במינונים רגילים. על אריזה של כל ממתיק מלאכותי קיים מידע לגבי המינון המקסימלי. * צריכה מקסימלית של הממתיק בשם סוכרזית הינו 2.5 מ"ג לכל ק"ג משקל גוף. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי