שאלה דחופה ...
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/01/2009 | 21:24 | מאת: חסוי
שלום עדי יש לי שתי שאלות . 1. זה נכון שאחרי פעילות גופנית חייב לאכול פחמימות וחלבונים ? 2. אני בת 14 הגובה שלי הוא 1.68 ואני שוקלת 74 , עכשיו התחלתי לשמור באוכל ואני הולכת לחדר כושר לאיזה משקל אני צריכה להגיע ? תודדה מראש .
לקריאה נוספת והעמקה
12/01/2009 | 14:59 | מאת: עדי מילר
שלום 1. בהחלט כן !! תוך 45 דקות מסיום האימון – "חלון ההזדמנויות" המטרה: לאפשר בנייה חוזרת של השריר שנהרס בזמן הפעילות בצורה הטובה ביותר. בנייה מרבית של השריר לאחר האימון תסייע בפיתוח אחוז השרירים בגוף, הורדת אחוז השומן ושיפור הכושר הגופני בהשפעת האימון. מומלץ לאכול: שילוב של מזונות מקבוצת החלבונים, הדרושים כאבני הבניין לבניית השרירים, עם מזונות מקבוצת הפחמימות, ספק האנרגיה לקיום תהליכי בניית השריר ולמילוי מאגרי האנרגיה בהם, להתאוששות המלאה. ניתן להכליל בארוחה גם ירקות ושומנים ממקור בריא ארוחה לדוגמא: כריך + גבינה/ טונה / ביצה או פסטה+ חזה עוף. 2. עקב גילך הצעיר אני ממליצה להתייעץ באופן פרטני לגבי משקל היעד עם איש מקצוע (דיאטנית קלינית או רופא משפחה), בכל מקרה לא מומלצת ירידה של יותר מ- 1 ק"ג בשבוע. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי