תוספת שבועים של 1200 קלוריות,
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/01/2009 | 17:25 | מאת: ניצן
שלום אני ניצן, בת 15, מטר 63, יש לציין שאני אחרי דיאטה בה הורדתי הרבה במשקל,.. כרגע אני ממש מקפידה על התזונה שלי ומעוננית לשמור על המשקל , אוכלת מעט ובריא. רציתי להתיעץ איתך עד עכשיו הקפדתי כל השבוע ובימי שישי היתי אוכלת פיתה עם 2,3 כפות שוקולד השחר, אני מעוניינת להוסיף פיתה עם שוקולד 2,3 כפות פעם נוספת בשבוע, ככה שזה יוצא שאני אוכלת טוב במשך השבוע+פעמיים פיתה עם שוקולד במשך השבוע,תוספת של 1200 קלוריות, כל פיתה עם שוקולד 600 האם זה נראה לך בסדר? או שלא כדי?
לקריאה נוספת והעמקה
12/01/2009 | 13:39 | מאת: עדי מילר
שלום ניצן ראשית סליחה על העיכוב. כל הכבוד על הירידה במשקל !!! שמירה על המשקל הינה שגרת חיים ולכן חובה גם להנות מדי פעם... לא הייתי ממליצה על תוספת של פיתה נוספת לא עקב צריכת הקלוריות אלא לאור העובדה ששוקולד למריחה מכיל סוכר בכמויות גדולות וגם הרבה שומן רווי שאינם מומלצים מבחינה בריאותית. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי