שאלה ?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 13 עוד מעט ואני שוקלת בערך 55 והגובה שלי 1.56 בערך ואהיתי רוצה להרזות התחלתי כמה דיאטות כגוון - לא לאכול , לאוכל פעם ביום או לא לאכול את זה או את זה ונישברתי בעמצא מה אהית יכולה ליעץ לי ? איזה דיאטה או משו שאני ירד לפחות 7 קילו
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי