סבתא בישלה דייסה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
25/12/2008 | 10:08 | מאת: נטלי
שלום, אני רוצה להכין דייסה המורכבת מכוס מים, 1 כף סובין, 1 כף קווקר , 1 כף פשתן. * האם לטחון את זרעי הפשתן לפני? * האם הדייסה מתאימה לכולם או שיש אנשים להם לא מומלץ? * בתהליך דיאטה מומלצת גם? * האם היחס בכמות בין המרכיבים סביר? תודה וחנוכה שמח
לקריאה נוספת והעמקה
25/12/2008 | 11:56 | מאת: עדי מילר
שלום נטלי מומלץ לטחון את זרעי הפשתן לפני. היחס בין הכמויות בהחלט סביר, את יכולה גם להוסיף חלב (חצי כוס חלב + חצי כוס מים), כמובן שמתאים בתור ארוחת בוקר או ביניים במסגרת תהליך הרזייה. הדייסה לא מומלצת לאנשים הנדרשים להימנע מסיביים תזונתיים כמו לדוגמא אנשים הסובלים ממעי דלקתי. בתאבון וחג שמח עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי