תפריט-כמה קלוריות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 28 גובה 162 שוקלת כעת 64.5, אני רוצה לרדת כ-5 ק"ג ממשקלי, ניסיתי לבנות לעצמי תפרי: בוקר: 1 לחמניה לחם מלא 60 ג' (אופה בבית) +2 כפות גבינה % או ריבה דיאט. 2 מנות ירק כוס קפה עם תחליף סוכר. ביניים: 2 פירות צהרים: מנת דג או עוף ללא שומן/עור תוספת של: אורז או תפו"א או פתיתים אחה"צ: פרי ערב: 1 לחמניה קמח מלא 60 ג' טונה או ביצה או גבינה כוס שוקו(כפית גדושה שוקו וחלב 3%) 1 יוגורט שאלות: האם התפריט שלי מאוזן כמה קלוריות הינו מכיל, והאם אצליח בעזרתו להוריד במשל אשמח מאוד לתשובה, תודה רבה.
שלום נאוה עליך לציין כמויות מדויקות כדי שאצליח לחשב את תכולת הקלוריות שתפריטך מכיל... כמות פחמימה חמה בצהריים, גבינה בערב וכו'... בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
תודה על ההתיחסות. להלן הכמויות: תוספת בארוחת צהריים 3 כפות גבינה בארוחת ערב 1-2 כפות גבינה 3%-5% יוגורט: לבן גילה 125 מ"ל 3% או יוגורט דנונה טבעי 1.5% הייתי שמחה להוסיף ארוחת ביניים שכוללת כוס תה ירוק ללא סוכר+2 ביסקוויטים פשוטים שכחתי לציין שאני עושה כושר 3 פעמים בשבוע שכולל הליכה של 45 ד' תודה רבה