בבקשה עזרה דחוף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/12/2008 | 19:24 | מאת: גלית
אני בת 38, בריאה בד"כ 162ס"מ שוקלת 89 , לפני יומיים הייתי אצל הרופאה וביקשתי מרשם לרדוקטיל, קיבלתי לניסיון 10 כדורים של 10 מ"ג , איך שלקחתי את הכדור הראשון הרגשתי יובש בפה, פעימות לב מוגברות, לא נרדמתי בלילה וגם הזעת יתר כמו כן גם עצירות, לדעתי הכדור הזה לא מתאים לי בכלל , והפסקתי לקחת אותו לאחר יומיים שלא ישנתי בלילה, היום זה היום הראשון לאחר יומיים שאני בלי הכדור, האם יש סיכוי שארדם היום בלילה, האם ישנם עדיין שרידים של החומר הפעיל של הכדור בגופי , ואם כן מתי הם יעזבו אותי, אני ממש מרגישה רע , בבקשה תשובה עניינית.
לקריאה נוספת והעמקה
16/12/2008 | 14:00 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: זמן הפעולה של הרדוקטיל הוא כ- 14 שעות, כל תופעות הלואי אמורות לחלוף לאחר יממה. בברכה ד"ר מצקין