שאלה
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
בימים האחרונים אכלתי מעט מאוד עקב לוח זמנים צפוף בעבודה ומחסור בזמן. והיום היה לי זמן רב ואכלתי כול היום כלומר ממש כול היום אכלתי הרבה מאוד. לפני זמן מה החלו כאבי בטן ושילשלתי. חשוב לציין שהאוכל שאכלתי היה מאה אחוז טרי כך שזו איננה הרעלת קיבה. האם זה קרה בגלל שהקיבה התרגלה למעט ולא הצליחה לעכל את המזון? אודה לתשובתכם
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גלית המזון שאנו אוכלים בהחלט משפיע על תדירות וסוג היציאות, לעיתים העמסה של מזון עלולה להוביל להגברת תדירות היציאות ו/או שינוי המרקם שלהם. במידה והשלשול ממשיך חשוב לגשת לרופא כדי לבדוק מה מקור השלשול ובכדי לשלול מחלה כלשהי או בעיה במערכת העיכול. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי