תזונה וצבע עור .
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/12/2008 | 17:57 | מאת: רחל
שלום שמי רחל, בשנה האחרונה עשיתי דיאטה די קיצונית, אני כבר אחרי ומשתדלת לאכול מספיק. מאז הדיאטה צבע העור שלי השתנה, ניהיה צהבהב בעיקר כפות הידים, אבל לא רק, רציתי לדעת עם יכול להיות ויש קשר לתזונה? שמעתי שיכול להיות קשר עם אני אוכלת מאכלים כתומים כמו גזר, ואני אוכלת אך לא בכמות מוגזת שדבר כזה יקרה וצבע עורי ישתנה. תודה, [יש לציין שעשיתי בדיקות דם והכל תקין]
לקריאה נוספת והעמקה
07/12/2008 | 13:56 | מאת: עדי מילר
שלום רחל עודף צריכת בטא קרוטן עלולה לגרום לשינוי צבע העור לצהוב – כתום. (בדר"כ הידיים משנות את צבען לאחר מכן עור הפנים ובמקרים חריגים כל הגוף). שינוי גוון העור אינו מסוכן מבחינה בריאותית אך הוא בהחלט סימן אזהרה לצריכה גבוהה מדי. פירות וירקות כתומים ובעלי צבע ירוק כהה (כמו משמש, גזר, אפרסמון, אבוקדו, מנגו וכו') עשירים בבטא קרוטן. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי