מה איתי?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/12/2008 | 13:49 | מאת: שלי
אני מאווד רזה:((( מה אפשר לעשות? אני אוכלת ולא משמינה? (יש אולי משהו לעשות בנידון).
לקריאה נוספת והעמקה
04/12/2008 | 16:03 | מאת: עדי מילר
שלום שלי המלצתי היא ראשית לפנות לרופא המשפחה כדי לשלול בעיה בריאותית (כמו לדוגמא יתר פעילות של בלוטת התריס) המובילה לירידה במשקל, בהזדמנות זו בקשי ממנו הפניה לדיאטנית קלינית לשם ייעוץ והדרכה כיצד ניתן להעשיר את התפריט ולעלות במשקל בצורה מתונה ובריאה. בהצלחה עדי מילר דיאטנית קלינית