ארוחת ערב
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
האם זה בסדר אחרי ארוחת ערב קלה בסביבות 20:30 להכין צלחת פירות-מיקס ולאכול אותה בסביבות 21:00-21:30. כמו סלט פירות:בננה, תפוח,אגס,מלון,תפוז
לקריאה נוספת והעמקה
יש להקפיד על עד 3 מנות פרי ליום!!! הפרות שהזכרת מכילים סוכר וקלוריות רבות -הקפידי על 3 מנות ליום=מנה-פרי בינוני
שלום אפרת פירות מכילים עושר של ויטמינים, מינרלים וסיבים אך גם לא מעט סוכר ומכאן שעודף פירות עלול לגרום להשמנה. ולכן אני ממליצה לצרוך כ- 3 מנות פרי ביום, בנוסף הקפידי לפזרם במהלך היום, רצוי בין הארוחות. מנת פרי = תפו"ע בינוני, 2 קלמנטינות, תפוז, בננה קטנה, 2 פירות יבשים, כוס תותים וכו'... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית