סופ"ש
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/12/2008 | 10:52 | מאת: עפרה
אני כבר 7 חודשים במשטר של תזונה נכונה+ חדר כושר. ירדתי 8 קילו והתעצבתי יפה. רציתי לשאול אם אני מפריזה בסופ"ש האם זה יכול לגרום לי להשמנה שוב? אני בחדר כושר 4 פעמים בשבוע. אני בת 37 גובה 1.70 שוקלת 66. בעלי אופה חלות שאני מתה עליהן ואוכלת עוגה ביום שישי ועוגה ביום שבת.
לקריאה נוספת והעמקה
02/12/2008 | 16:57 | מאת: דן-1
נראה שאת בדרך הנכונה 1.זיהית את האויב במרכאות החלות והעוגות 1.1 ההתמודדות איתו פשוטה אבל קשה-להמשיך במשטר הדיאטה ולהתאמץ ולרדת עוד עד 6 ק"ג כדי להיות בצד הבטוח של משקלך ולא במרכז התחום שבו את נמצאת מצויה כיום. 1.2 מציע לך לאכול עוגות וחלות בסו"ש אבל רק לאחר ביצוע סעיף 1.1 לעיל וגם אז חצי הכמות שאת כל כך אוהבת בברכה דן-1
04/12/2008 | 15:06 | מאת: עדי מילר
שלום עפרה ראשית כל הכבוד על הירידה במשקל בהחלט היישג מרשים !!! אם הבסיס לתזונה הוא תפריט בריא ומאוזן קלורית בהתאם לצורך, אזי חריגות בודדות, שלמעשה הן חלק משגרת החיים, כמו אכילה במסעדה, חופשות, חגים וכו' אינן מפריעות לתהליך ההרזיה ושמירת המשקל, במידה שהן מתוכננות ואנו נמצאים בשליטה על האכילה. לצערי, סופ"ש אינם נחשבים לחריגות בודדות ולכן לא ההיתי ממליצה לאכול כל סופ"ש 2 פרוסות עוגה, חלה וכו'... יחד עם זאת חשוב לי לציין שבכל דיאטה מאוזנת או בתהליך שמירה מומלץ לחרוג פעם בשבוע מהתפריט ולאכול "מנה מותרת" אחת ללא כל רגשות אשם. ולכן המלצתי היא להחליט ל"הפריז" בסופ"ש אך בגבול... לדוגמא לאכול בשישי פרוסה אחת של עוגה ובשבת פרוסה אחת של חלה.... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי