דיאטת אטקינס וכליות..
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/07/2007 | 11:16 | מאת: דוד
התחלתי דיאטת אטקינס לפני שבועיים, מתי אני צריך להפסיק אותה בשביל למנוע נזק לכליות? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
18/07/2007 | 08:26 | מאת: מוניקה קרן
שלום דוד, אתה שואל שאלה שאין עליה תשובה חד משמעית. הפגיעה יכולה להיות בעוד חודש או אף פעם. אתה נמצא בתהליך של ירידה במשקל למען הבריאות שלך. אם אתה חושש (ובצדק) שתוך כדי כך אתה עלול להזיק לבריאות, אולי כדאי לשקול להחליף שיטת הרזיה. בברכה מוניקה קרן
18/07/2007 | 10:00 | מאת: דוד
קודם כל תודה רבה על התגובה דבר שני עשיתי בדיקת שתן ויש לי את התוצאות, מה אני צריך לבדוק שם בשביל לדעת שהכל בסדר?