פחמימות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/11/2008 | 15:13 | מאת: תמי
רציתי לדעת מבחינה בריאותית עם יש בעיה עם רב הפחמימות שאני צורכת ליממה באות מברנפלקס [65 קלוריות למנה ללא סוכר]? זה הכי משביע אותי והכי טעים לי, מעדיפה אתזה על פסטות וכאלה. השאלה עם מבחינה בריאותית יש עם זה בעיה?
לקריאה נוספת והעמקה
04/12/2008 | 14:10 | מאת: עדי מילר
שלום תמי מומלץ לצרוך 55-60 אחוז פחמימות מכלל האנרגיה היומית, בעיקר פחמימות מורכבות כמו לחם מלא, פסטה, דגנים מלאים, קטניות וכדומה. דגני בוקר העשירים בסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים (כמו ברנפלקס) בהחלט יכולים להחליף ארוחת בוקר או ביניים כחלק מתפריט יומי, אך אין להתייחס לדגני בוקר מעושרים כאל הספק העיקרי של חומרים אלה, שכן הם מהווים חלק קטן מהדרישות התזונתיות. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי