בוקר טוב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
23/11/2008 | 09:57 | מאת: ליאת
שלום מעונינת לדעת כמה קלוריות יש במרק ירקות ? וכמה צלחות מרק אפשר לאכול ביום ? אני אוכלת בין 3-4 צלחות האם זה בסדר ? תודה .
לקריאה נוספת והעמקה
24/11/2008 | 15:02 | מאת: עדי מילר
שלום ליאת רוב הירקות מכילים כ- 90% מים ועושר של ויטמינים ומינרלים ולכן מרק ירקות המורכב מירקות בלבד (+נוזלים ותיבול כמובן) הינו דל בקלורית ואין צורך לקחת אותו בחישוב הקלורי היומי. חשוב לי לציין שאיני לוקחת בחשבון "ירקות עמילנים" כמו בטטה ותפו"א. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי