ירידה במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
22/11/2008 | 17:21 | מאת: יערית
היי אני בחורה בת 21 בגובה 174 ושוקלת 74, החלמתי מלימפומה נון הוצקינס לפני כ4 שנים, העליה במשקל החלה כאשר התחלתי לקחת סטרואידים- קורטיזון כחלק מטיפול במחלה (הטיפול בקורטיזון היה לפני 4 שנים ) עליתי ממשקל של 60 קלו למשקל של 70 ולא כי אכלתי שונה . כרגע אני מנסה לרדת במשקל , עושה הליכות של שעה (4 ק"מ) בכל יום ואוכלת את התפריט הבאה : בוקר: שתי פרכיות + חתיכת גבינה צפתית 5% כוס תה ירוק ללא סוכר צהריים : שני ביצים + שתי פרכיות + סלט המורכב מעגבניות שרי , בצל ירוק , טונה במים , לימון , כפית שמן זית . ביניים : תפוח או אגס ערב: אותו הדבר כמו בצהריים ובמהלך היום שותה 1.5-2 מים עם לימון שלם סחוט לתוך המים . האם התפריט שלי הוא נכון? אם אני ארד בצורה מהירה במשקל איתו? ( הציפיה שלי היא לפחות 2 קילו בחודש)
לקריאה נוספת והעמקה
24/11/2008 | 14:58 | מאת: עדי מילר
שלום יערית ראשית אני שמחה לשמוע שהחלמת מהמחלה. לצערי התפריט שלך אינו נכון, הוא מכיל מעט קלורית, כמות גדולה של ביצים, חסר פחמימות מורכבות, שומנים בלתי רווים ועוד.... את מוזמנת להצטרף לאתר הדיאטה אונליין שלנו, תקבלי תפריט מאוזן, מגוון ובריא שיעזור לך לרדת במשקל בצורה מבוקרת, השירות ניתן בחינם בשלב זה. להרשמה: www.drlevy.co.il בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי