פיתה עם שוקולד
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני מרשה לעצמי פעם בשבוע לאכול משו מתוק, בלי רגשות אשם אבל עם הרבה קלוריות.. האם פיתה עם 3 כפות שוקולד נוטלה פעם לשבוע יכולות גרום לעליה במשקל? יש לציין ששאר ימי השבוע אני שומרת, תודה:]
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נעמה פיתה עם שוקולד פעם בשבוע בהחלט לא צריכה להשפיע על המשקל. חשוב לי לציין שבכל דיאטה מאוזנת מומלץ לחרוג פעם בשבוע מהתפריט ולאכול "מנה מותרת" ללא כל רגשות אשם. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי