אחרי לידה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
21/11/2008 | 03:35 | מאת: xxx
שמי בתאל אני בת 19 אחרי לידה ילדתי ליפני חודשיים ועד חודש שמיני שקלתי 63 והייתי ליפני 50 ומי חודש שמיני פיתאום עליתי ל78 קילו וירדתי עכשיו ל60 קילו וניתקעתי מה אני עושה? אני אוכלת יותר סלט וועוף ואולי ביצה ופעם בשבוע אורז זהו בלי נישנושים ועוד דבר אני מכורה לתה טיבטי 3 שנים אין לי יציאות בלי זה אני זקוקה לעזרה דחוווף תודה בתאל
24/11/2008 | 14:41 | מאת: עדי מילר
שלום בתאל מה הגובה שלך? בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי