מרק
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
20/11/2008 | 11:12 | מאת: ענת
רציתי לדעת מה דעתכם על מרק 10 קלוריות שמגיע בשקיות? האם הוא מסרטן? האם סביר לאכול בערך 3 שקיות שלו ביום? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
20/11/2008 | 17:10 | מאת: עדי מילר
שלום ענת מרק 10 מכיל מונוסודיום גלוטמט המשמש כמשפר טעם הנפוץ ביותר כיום. בעשור האחרון נערכו מחקרים רבים בנושא, רוב המחקרים לא הוכיחו קשר ישיר בין מונוסודיום גלוטמאט לתגובה אלרגית כמו כאב ראש, הפרעות בעיכול וכו'. למרות שהוא בטוח לשימוש אני ממליצה להקפיד על מוצרים טבעיים ולכן, המלצתי היא להכין סיר מרק ביתי מירקות טריים, ניתן לאחסן במקרר עד 7 ימים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי