קורנפלקס משמין?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום אני בדיאטה כבר 4 חודשים ירדתי בערך 13 קילו לאחרונה קצת נמאס לי להכין אוכל כל כך הרבה אז התחלתי לאכול במקום ארוחה קורנפלקס מים וחלב האם זה מאד משמין כי ראיתי שהפחמימות של קורנפלקס זה איזה 75 שזה יותר מלחם שלחם זה משהוא כמו 48 האם זה באמת משמין יותר?ואם אני אוכלת את זה במקום ארוחת בוקר או ערב זה נורא?
שלום מלי כפי שכבר ציינתי בהחלט לא נורא... את יכולה להחליף מדי פעם את ארוחת הבוקר או הערב בקערה של קורנפלקס עם חלב, אני ממליצה לשלב דגני בוקר העשירים בסיבית תזוניתיים כמו ברנפלקס, פיבר 1 וכו'... בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
שטפו לכולנו את המוח והתוצאה היא "ראש דיאטטי" שרק מחמיר את בעיית ההשמנה. מלי, אין אוכל בעולם שיגרום לך להשמין כמו שאין אוכל שיגרום לך לרזות. לא משמינים בגלל סוג האוכל ולא בגלל גנטיקה. חפשי את התשובות במקום אחר, בדיאטה רק תמצאי תסכול והשמנה.