ירקות ,
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/11/2008 | 17:30 | מאת: מירית16
שמי מירית,אני בת 16 וחצי מטר 65 שוקלת 54 צורכת מידי יום בנוסף לארוחות כ2 מלפפונים 2-4 פלפלים [אדום,כתום] כרוב סגול, ברוקולי, כרובית פטריות, עגבניה, 2-3 גזרים, ותירס גמדי.-מידי יום. האם זה נראה לך יותר מידי, אני יכולה להשמין מיזה? זה בריא/מומלץ? אשמח לשמוח חוות דעת:] תודה,
לקריאה נוספת והעמקה
16/11/2008 | 18:50 | מאת: מירית16
19/11/2008 | 11:21 | מאת: עדי מילר
שלום מירית ההמלצה כיום הינה צריכה שלפחות חמש מנות ירק מכל צבע ובכל דרך הכנה ביום. הכוונה במנת ירק היא מלפפון/ פלפל/ עגבניה/ גזר/ קערית סלט כרוב/ חצי ספל ברוקולי וכו'... 95% ממשקל רבים מהירקות הינו מים יחד עם עושר של ויטמינים ומינרלים ולכן לא קיימת סכנה של השמנה עקב צריכה מוגברת של ירקות. במידה וכמות זו של ירקות לא מונעת ממך להקפיד גם על שאר אבות המזון החשובים לתפקוד התקין של גופנו, לא צריכה להיות שום בעיה עם הרגל זה. אני רק ממליצה כמובן שכמות זו של ירקות תהיה מפוזרת לאורך כל היום. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי