מזון מלכות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/11/2008 | 12:24 | מאת: אלעד
אם גבר משתמש במזון מלכות זה יכול להוות בעיה מאחר שזה מכיל חומרים דמוי אסטרוגן,אני מדבר על בין כפית לשתיים ביום
לקריאה נוספת והעמקה
19/11/2008 | 10:46 | מאת: עדי מילר
שלום אלעד ההרכב התזונתי של מזון מלכות הינו כ- 60% מים, 10% חלבונים, 10% סוכרים, 5% שומנים והשאר ויטמינים, מינרלים והורמונים יחודיים. מכאן שבמינון של כפית אחת עד שתיים פעמיים ביום לפני הארוחות לא קיימת סכנה כלשהי. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי