מרק
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום . קיימים בחנויות מרקים של עשר קלוריות בלבד . המרקים הנל מכילים מונוסודיום גלוטומט . רציתי לשאול אם את מכירה את המרקים הללו והאם זה בסדר לאכול בערך שניים מהם ביום? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום עלמה מונוסודיום גלוטמט משמש כמשפר טעם הנפוץ ביותר כיום. בעשור האחרון נערכו מחקרים רבים בנושא, רוב המחקרים לא הוכיחו קשר ישיר בין מונוסודיום גלוטמאט לתגובה אלרגית כמו כאב ראש, הפרעות בעיכול וכו'. למרות שהוא בטוח לשימוש אני ממליצה להקפיד על מוצרים טבעיים ולכן, המלצתי היא להכין סיר מרק ביתי מירקות טריים, ניתן לאחסן במקרר עד 7 ימים. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי