ללא תוספת-סוכר ללא סוכר -משקאות דיאט
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/10/2008 | 18:53 | מאת: שמעון
ברצוני לדעת בקשר למוצרים ללא תוספת סוכר או ללא סוכר האם הם מזיקים לחולי סכרת כי שמתי לב שאין עליהם את סמל האגודה לסכרת וכך גם בקשר למשקאות דיאט +מוצרי חלבלמיניהם למעשה ישנו כאן מצב לא נעים לכאורה לחולי סכרת?
לקריאה נוספת והעמקה
02/11/2008 | 14:06 | מאת: עדי מילר
שלום שמעון מזונות ללא סוכר או ללא תוספת סוכר מכילים סוגים שונים של ממתיקים מלאכותיים. לממתיקים מלאכותיים תכונות שונות, אך כולם ככלל מתוקים יותר מסוכר וכמו כן, ביחס לסוכר השפעתם על רמות האינסולין והסוכר בדם בדם קטנה או לא קיימת כלל, ולכן הם מתאימים לשימוש גם לסוכרתיים. מינהל הבריאות והמזון האמריקאי אישר 5 ממתיקים מלאכותיים כתוספי מזון בטוחים לשימוש כל אוכלוסית הציבור: סכרין, אספרטיים, אססולפם k, סוכרלוז ולאחרונה ניאוטם. חשוב לדעת שמוצר ש"לא מכיל סוכר" אינו בהכרח מוצר דיאטטי שמתאים למבקשים לרדת במשקל או לחולי סוכרת סוג 2 שלא מזריקים אינסולין ולכן חשוב להקפיד לקרוא תוויות מזון במידה והחותמת של אייל 0סמל האגודה של חולי סוכרת) אינה מופיעה. בברכה עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
11/11/2008 | 12:13 | מאת: שמעון
אל עדי מילר שלום רב רוב המוצרים שכתבתי עליהם אין עליהם סמל ש ל א.י.ל וישנם רבים שנדמה להם שכאשר מופיע ללא תוספת סוכר או ללא סוכר אזי זה בסדר וכאן נשאלת השאלה מדוע אין הסברה בנושא החשוב